środa, 4 września 2013

Jestem Księżniczką

Dziewczynki marzą o balowej sukni, delikatnej skórze, koronie, idealnej fryzurze, świecących pantoflach i o księciu u boku. Dziewczynki marzą o byciu księżniczką.
Po różańcu najmłodsze z podopiecznych przychodziły kolejno, żeby im coś narysować. Chwyciłam za ołówek i rozpoczęłam masową produkcję księżniczek. Niektóre w sukniach balowych, inne w strojach kąpielowych, szortach, wedle uznania. Po każdej wykreskowanej ołówkiem kokardzie, lub koronce słyszałam “łaaałł”.
Zrobię im niespodziankę!-pomyślałam. W domu wieczorami produkowałam księżniczki. Laleczki na kolorowym papierze, ozdabiane brokatem, cekinami i żelowymi długopisami. Na każdej podpis Princess i imię dziewczynki, dla której była zrobiona. Zrobiłam osiem, dla tych najmłodszych. 
Nic szczególnego.. a jednak...
Kiedy osiem moich księżniczek dostało swoją papierową podobiznę usłyszało o tym 13 hektarów placówki. Radość bombardowała z każdej strony jak piłeczki w paintballu.
Wróciłam do domu i zapomniałam co to spokój. Codziennie do teraz (minęły dwa tygodnie) przychodzą do mnie moje siostry prosić o brokatową księżniczkę. Przychodzą zarówno młode dziewczynki, jak i dojrzewające kobietki.
Dziewczyny są księżniczkami. Katrin, która była wykorzystywana seksualnie. Sara, którą wychowywały cztery lata małpy. Joice z rozbitej rodziny. Florence, która wychowywała się na ulicy. Sylwia z ranami od poparzenia na całym ciele. Ja mimo, że bez balowej sukni i w roztrzepanych włosach też nią jestem.
Każda z nas jest księżniczką, bo mamy królewskie pochodzenie. Naszym Ojcem jest Król królów.
P.S Imiona dziewczynek zostały zmienione.

1 komentarz:

  1. wszczepiłaś w serca tych małych zranionych dzieci ich królewskie pochodzenie ze są dziedzicami królestwa bożego niesamowite ze przez spontaniczną zabawę można tak ewangelizować .widać tak bardzo działanie ducha świętego który wieje jak chce i bardziej tam gdzie jest ubóstwo pod każdą postacią


    siostra w bogu mała księzniczka

    OdpowiedzUsuń